F.Bahçe derbide 3 puan aldı – Son Dakika Haberleri

Güncel Haberler

Süper Lig'de şampiyonluk mücadelesi veren Galatasaray ile F.Bahçe 37. haftada karşı karşıya geliyor.

Belirleyici mücadeleyi 71. dakikada Çağlar Söyüncü'nün golüyle 1-0 kazandı.

Maçın 21. dakikasında Alexander Djiku kırmızı kart gördü.

Bu galibiyetle puanını 96'ya çıkaran sarı-lacivertliler, lig lideri Galatasaray ile arasındaki puan farkını da 3 puana indirdi.

Şampiyonanın son haftasında F.Bahçe, küme düşen İstanbulspor'u konuk edecek. Galatasaray deplasmanda TÜMOSAN Konyaspor ile karşılaşacak.

Türkiye'nin Ücretsiz Firma Rehberi

İş yerlerini ve firmaları tek noktadan keşfedebilirsiniz. Firmanızı ücretsiz ekleyin.